oUr tErRiToRy..uR wOrD At uR oWn RisK..
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 hantuu..dekat salah satu bilik yg tak pernah dibuka

Go down 
Go to page : 1, 2, 3  Next
AuthorMessage
allen keith



Posts : 13
Join date : 2010-02-17
Age : 26
Location : km 10,mrsm muar,bakhri

PostSubject: hantuu..dekat salah satu bilik yg tak pernah dibuka   Wed Feb 17, 2010 7:19 pm

ey warge ATF,
nak taw cerita hantu kat asrama korang tak?
haha
Back to top Go down
View user profile
Tuan Tanah Kedaung
Admin
avatar

Posts : 184
Join date : 2010-02-12
Age : 32
Location : penang darul takzim

PostSubject: Re: hantuu..dekat salah satu bilik yg tak pernah dibuka   Wed Feb 17, 2010 7:20 pm

takot sangatttttt.. affraid

_________________
Back to top Go down
View user profile http://mrsmmuar2010.darkbb.com
Lambam

avatar

Posts : 19
Join date : 2010-02-17
Age : 26
Location : PERAK

PostSubject: Re: hantuu..dekat salah satu bilik yg tak pernah dibuka   Wed Feb 17, 2010 8:03 pm

ADAKAH HANTU INI MENYERUPAI HANTU DALAM TANDAS HUJUNG SEKALI DI ATT ???

KALO CAMTU, SAYE TAU DAH JAWAPAN DIA HAPE...
Back to top Go down
View user profile
[zex]



Posts : 46
Join date : 2010-02-17
Age : 26
Location : scu-die!!

PostSubject: Re: hantuu..dekat salah satu bilik yg tak pernah dibuka   Wed Feb 17, 2010 8:07 pm

xpnh rase pape yg laen mcm kot..
myb iman aq kuat kot..
hahaha...
Laughing
Back to top Go down
View user profile
Lambam

avatar

Posts : 19
Join date : 2010-02-17
Age : 26
Location : PERAK

PostSubject: Re: hantuu..dekat salah satu bilik yg tak pernah dibuka   Wed Feb 17, 2010 8:11 pm

adakah [zex] salah seorang warga atf??
Back to top Go down
View user profile
[zex]



Posts : 46
Join date : 2010-02-17
Age : 26
Location : scu-die!!

PostSubject: Re: hantuu..dekat salah satu bilik yg tak pernah dibuka   Wed Feb 17, 2010 8:14 pm

yeah!!
ofcoz aq penghuni atf..
dr dulu,kini,n selamanya..
Back to top Go down
View user profile
Tuan Tanah Kedaung
Admin
avatar

Posts : 184
Join date : 2010-02-12
Age : 32
Location : penang darul takzim

PostSubject: Re: hantuu..dekat salah satu bilik yg tak pernah dibuka   Wed Feb 17, 2010 8:15 pm

atau [zex] adalah makluk yg tigal dalm blk berkunci tuh?

_________________
Back to top Go down
View user profile http://mrsmmuar2010.darkbb.com
[zex]



Posts : 46
Join date : 2010-02-17
Age : 26
Location : scu-die!!

PostSubject: Re: hantuu..dekat salah satu bilik yg tak pernah dibuka   Wed Feb 17, 2010 8:20 pm

haha,,
pk2 kn lah..
dan renung2 kn lah..

Twisted Evil
Back to top Go down
View user profile
Tuan Tanah Kedaung
Admin
avatar

Posts : 184
Join date : 2010-02-12
Age : 32
Location : penang darul takzim

PostSubject: Re: hantuu..dekat salah satu bilik yg tak pernah dibuka   Wed Feb 17, 2010 8:23 pm

[zex] wrote:
haha,,
pk2 kn lah..
dan renung2 kn lah..

Twisted Evil

dan plg penting..selamat beramal..

_________________
Back to top Go down
View user profile http://mrsmmuar2010.darkbb.com
[zex]



Posts : 46
Join date : 2010-02-17
Age : 26
Location : scu-die!!

PostSubject: Re: hantuu..dekat salah satu bilik yg tak pernah dibuka   Wed Feb 17, 2010 8:27 pm

bkn la..
yg penting kejesame!
hehe..
bkn2..

yg pnting. . .

jgn biakan idup anda diselubungi misteri..
klw ade misteri pun,selubungi la diri anda nan selimut..
huhu..

[merepek lbh. . ]
Back to top Go down
View user profile
Tuan Tanah Kedaung
Admin
avatar

Posts : 184
Join date : 2010-02-12
Age : 32
Location : penang darul takzim

PostSubject: Re: hantuu..dekat salah satu bilik yg tak pernah dibuka   Wed Feb 17, 2010 8:29 pm

waaaa..jgn ar cite pasal diselebungi selimut ni..ngatokkkk Sleep

_________________
Back to top Go down
View user profile http://mrsmmuar2010.darkbb.com
[zex]



Posts : 46
Join date : 2010-02-17
Age : 26
Location : scu-die!!

PostSubject: Re: hantuu..dekat salah satu bilik yg tak pernah dibuka   Wed Feb 17, 2010 8:33 pm

wah!!
bru kol bape dh nantok dh??
dh la bnyk kua z,z,z..
jgn ar seru2..
nti sy kua kang..
siang lg nih..
huhu...
Back to top Go down
View user profile
Tuan Tanah Kedaung
Admin
avatar

Posts : 184
Join date : 2010-02-12
Age : 32
Location : penang darul takzim

PostSubject: Re: hantuu..dekat salah satu bilik yg tak pernah dibuka   Wed Feb 17, 2010 8:36 pm

[zex] wrote:
wah!!
bru kol bape dh nantok dh??
dh la bnyk kua z,z,z..
jgn ar seru2..
nti sy kua kang..
siang lg nih..
huhu...

oh dengar la sayu tangisanku, mengapa degupan mu ku seru.. silent

_________________
Back to top Go down
View user profile http://mrsmmuar2010.darkbb.com
[zex]



Posts : 46
Join date : 2010-02-17
Age : 26
Location : scu-die!!

PostSubject: Re: hantuu..dekat salah satu bilik yg tak pernah dibuka   Wed Feb 17, 2010 8:37 pm

weyh jgn weyh..
last warning nih..
jgn seru2..
kang klua nti ni..
Back to top Go down
View user profile
whatever~

avatar

Posts : 21
Join date : 2010-02-15
Age : 26
Location : dead river!!

PostSubject: Re: hantuu..dekat salah satu bilik yg tak pernah dibuka   Fri Feb 19, 2010 8:36 am

aku x tau plak atf ade bilik yg x pernah dibuke..
dh 2 thun kt situ semua bilik yg x de owg aku dh masuk..
klu att tu x tau la pulak.. Surprised
Back to top Go down
View user profile
riz@AVO



Posts : 5
Join date : 2010-02-18

PostSubject: Re: hantuu..dekat salah satu bilik yg tak pernah dibuka   Sat Feb 20, 2010 3:02 am

err..
aku rase lambam le hantunye..orang minyak..
mwahaha
Back to top Go down
View user profile
syera



Posts : 18
Join date : 2010-02-18
Age : 26

PostSubject: Re: hantuu..dekat salah satu bilik yg tak pernah dibuka   Sat Feb 20, 2010 4:13 am

btowl 2 watever...
aku x pernah nmpk blik y x pernah dibukak...
aku dah explore satu asrama...
x ad lar weyh...
tpoo jer....
Back to top Go down
View user profile
azie



Posts : 12
Join date : 2010-02-21
Age : 26
Location : johor

PostSubject: Re: hantuu..dekat salah satu bilik yg tak pernah dibuka   Sun Feb 21, 2010 4:41 am

haa..mktb kte ade hntu ke??
haha
ade ek blk kat atf yg xgne??
yes2 je korg sunny
Back to top Go down
View user profile
Tuan Tanah Kedaung
Admin
avatar

Posts : 184
Join date : 2010-02-12
Age : 32
Location : penang darul takzim

PostSubject: Re: hantuu..dekat salah satu bilik yg tak pernah dibuka   Sun Feb 21, 2010 5:01 am

azie wrote:
haa..mktb kte ade hntu ke??
haha
ade ek blk kat atf yg xgne??
yes2 je korg sunny

haha..motif topic ni nk takutkan budak atf skrg..huhu...so, antu2 ka la dorang..

_________________
Back to top Go down
View user profile http://mrsmmuar2010.darkbb.com
azie



Posts : 12
Join date : 2010-02-21
Age : 26
Location : johor

PostSubject: Re: hantuu..dekat salah satu bilik yg tak pernah dibuka   Sun Feb 21, 2010 5:05 am

ouhh..haha..
mmg byk hntu nye..
lg la kalo dak2 kat atar n atho rjen nak mlwt atf..sng je dieorg nak msk tuhh..

nota kaki:bjage2 la anda.. affraid
Back to top Go down
View user profile
Tuan Tanah Kedaung
Admin
avatar

Posts : 184
Join date : 2010-02-12
Age : 32
Location : penang darul takzim

PostSubject: Re: hantuu..dekat salah satu bilik yg tak pernah dibuka   Sun Feb 21, 2010 5:10 am

azie wrote:
ouhh..haha..
mmg byk hntu nye..
lg la kalo dak2 kat atar n atho rjen nak mlwt atf..sng je dieorg nak msk tuhh..

nota kaki:bjage2 la anda.. affraid


hahaha..azie pandai la guna emoticon.. lol!

_________________
Back to top Go down
View user profile http://mrsmmuar2010.darkbb.com
azie



Posts : 12
Join date : 2010-02-21
Age : 26
Location : johor

PostSubject: Re: hantuu..dekat salah satu bilik yg tak pernah dibuka   Sun Feb 21, 2010 5:13 am

Tuan Tanah Kedaung wrote:
azie wrote:
ouhh..haha..
mmg byk hntu nye..
lg la kalo dak2 kat atar n atho rjen nak mlwt atf..sng je dieorg nak msk tuhh..

nota kaki:bjage2 la anda.. affraid


hahaha..azie pandai la guna emoticon.. lol!


ouhh..,trimas2..sy ske sttment tuh..haha cheers
nota kaki:suke lg bounce
Back to top Go down
View user profile
azie



Posts : 12
Join date : 2010-02-21
Age : 26
Location : johor

PostSubject: Re: hantuu..dekat salah satu bilik yg tak pernah dibuka   Sun Feb 21, 2010 5:42 am

riz@AVO wrote:
err..
aku rase lambam le hantunye..orang minyak..
mwahaha

ckp psl org myak..ak ingt lg..stu mlm uh..
cehh.jeng jeng jeng..
dak atf tetibe je bsg psl org myak..
hehe
siap ltk tin bskot kat tgkp..
tjuan:ble org myk msk,die akn trlgr tin 2..dan ble tin dlgr akn mgluarkn bnyi..lnts kamu akn trbgn.. drunken
ak dgn plknye dan tkjub krne frst tme nak jmpe org myk..haha
ikot jela..
tp xde pon sbnanye..

nota kaki:jgn tkt sgt..hantu tu byk lg keje len nak wat dr tktkn korg.. sunny
Back to top Go down
View user profile
whatever~

avatar

Posts : 21
Join date : 2010-02-15
Age : 26
Location : dead river!!

PostSubject: Re: hantuu..dekat salah satu bilik yg tak pernah dibuka   Sun Feb 21, 2010 5:45 am

a'ah..
aku pon ade dgar gak..
tp mnurut pencerite mmg ade someone/ bende kt tingkap tu..
diorg just syak owg minyak..
Back to top Go down
View user profile
azie



Posts : 12
Join date : 2010-02-21
Age : 26
Location : johor

PostSubject: Re: hantuu..dekat salah satu bilik yg tak pernah dibuka   Sun Feb 21, 2010 5:52 am

eh??xkot..
kdg2 ble kt slalu sgt pk sestu tu..
mcm2 la kt nmpk..
otk kte kan hbt..
kdg2 otk kte pon ble tpu kte..
hee..
tp mne dtg org myk kat muar nie??
ye je??
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: hantuu..dekat salah satu bilik yg tak pernah dibuka   

Back to top Go down
 
hantuu..dekat salah satu bilik yg tak pernah dibuka
Back to top 
Page 1 of 3Go to page : 1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» Sailor Saturn Dedication Thread

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
i'M vErY gOoD iN bAd ThInGs.. :: Hostel :: ATF-
Jump to: