oUr tErRiToRy..uR wOrD At uR oWn RisK..
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 hantuu..dekat salah satu bilik yg tak pernah dibuka

Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3
AuthorMessage
theRIFKY

avatar

Posts : 8
Join date : 2010-03-05
Location : subang jaya

PostSubject: Re: hantuu..dekat salah satu bilik yg tak pernah dibuka   Fri Mar 05, 2010 6:16 am

aku pulak "hantu" yang rajin merayap ke ATF bila bosan duduk dekat ATT sampai terpaksa stay ATF sebab kena kunci . (:
Back to top Go down
View user profile
Tuan Tanah Kedaung
Admin
avatar

Posts : 184
Join date : 2010-02-12
Age : 32
Location : penang darul takzim

PostSubject: Re: hantuu..dekat salah satu bilik yg tak pernah dibuka   Fri Mar 05, 2010 6:24 pm

theRIFKY wrote:
aku pulak "hantu" yang rajin merayap ke ATF bila bosan duduk dekat ATT sampai terpaksa stay ATF sebab kena kunci . (:

hantu tu x pandai wat planning la..sampai terpaksa bermalam kat tempat org len..

_________________
Back to top Go down
View user profile http://mrsmmuar2010.darkbb.com
[zex]



Posts : 46
Join date : 2010-02-17
Age : 26
Location : scu-die!!

PostSubject: Re: hantuu..dekat salah satu bilik yg tak pernah dibuka   Sat Mar 06, 2010 4:17 am

bkn cgu..
2 sbb dy xtaw malu msok port owg..
huhu...
Back to top Go down
View user profile
theRIFKY

avatar

Posts : 8
Join date : 2010-03-05
Location : subang jaya

PostSubject: Re: hantuu..dekat salah satu bilik yg tak pernah dibuka   Sat Mar 06, 2010 4:53 pm

Tuan Tanah Kedaung wrote:

hantu tu x pandai wat planning la..sampai terpaksa bermalam kat tempat org len..
benda mcm ni tak yah planning, mmg main bedal je pergi bila rasa perlu utk mengganggu warga atf sana tu . (:

[zex] wrote:
bkn cgu..
2 sbb dy xtaw malu msok port owg..
huhu...
haha . kalau dah diajak stay oleh tuan rumah, nak buat mcm mana . Very Happy
Back to top Go down
View user profile
Tuan Tanah Kedaung
Admin
avatar

Posts : 184
Join date : 2010-02-12
Age : 32
Location : penang darul takzim

PostSubject: Re: hantuu..dekat salah satu bilik yg tak pernah dibuka   Sat Mar 06, 2010 5:10 pm

huhuhu..btw refky..signature anda sangat mempunyai sentimental value.. Shocked

_________________
Back to top Go down
View user profile http://mrsmmuar2010.darkbb.com
Sponsored content




PostSubject: Re: hantuu..dekat salah satu bilik yg tak pernah dibuka   

Back to top Go down
 
hantuu..dekat salah satu bilik yg tak pernah dibuka
Back to top 
Page 3 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3
 Similar topics
-
» Sailor Saturn Dedication Thread

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
i'M vErY gOoD iN bAd ThInGs.. :: Hostel :: ATF-
Jump to: